Seydaaslantas benimde kesem kucuktu. 10 gun sonra yeniden gittim 8 gun gec dollenme olmus ondan dusuktu dedi dr. Adet tarihimi yeniden duzenledi kese boyutuna gore. Ve suan haftasiyla uyumlu 27 haftalik cok sukur. Ilk haftalar da cok panikli ve endiseli oluyoruz. Bana da kucuk dediginde ben dr degistirdim hemen dogru duzgun aciklama yapmayip korkuttu beni diye. Doktor sana negatif konusmadiysa bence sakin kalmaya calis belki seninde boyle bir durumun vardir. Normal oluyor yani boyle seyler, bircok kisinin son adet tarihini dr lar yeniden duzenliyor uyumlu ddgil diye. Cok takma kafana canim saglikla dogar inssllah