ilkgozagrimhavinim Bu sıcaklarda yumurtayı nasıl yicez allah aşkına ya o kokusu beni mahvediyo😭 doktorum her gün mutlaka dedi, kahvaltı yapmak işkenceye döndü ki iştahım çok açık ona rağmen. Önerileriniz var mı allah için nasıl tüketiyosunuz?😭
Sedatopdas ilkgozagrimhavinim ben 31. Haftamdayim hic tuketemedim yumurta tiksinti geldigi icin doktorum bana onun yerine bol bol et yememi protein agirlikli beslenmemi hergun mutlaka yogurt yememi ve sut icmemi soyledi bu sekilde yapabilirsiniz sizde 🙏🏼
Sdtcnts ilkgozagrimhavinim çokta kasmayın yani bana da her gün yumurta ceviz filan ye diyorlar ama canım çekmiyor mutsuz oluyorum. Hem ilaçlarımızı alıyoruz ayrıca bebeğin beyin gelişiminin büyük çoğunluğu genetiğe bağlı. Ben de yemiyorum ceviz yumurta et VS max hafta 1 gün
ilkgozagrimhavinim Sedatopdas yoğurt ve süt atlamıyorum mutlaka tüketiyorum her gün. Etle de aram yoktur kokusuna tahammül edemiyorum ama hep öyleydi hamilelikten öncede. Doktorum en önemli protein kaynakları Yumurta ve et dedi. Nasıl yapıcam bilmiyorum.. Bebeğimin karın çevresi 1 hafta geri çıkınca sakın atlama dedi. Bu da üzerimde baskı oluşturdu. Mübarek ne kokuyor be😪😪
ilkgozagrimhavinim Sdtcnts kuzum bebeğimin karın çevresi 1 hafta geri çıktı. Doktorum oyüzden yumurtaya mutlaka dedi. Öncesinde yemiyodum. Et ve yumurtayı atlama dedi. İkisinide hiç sevmem😪
Mom06226 Sdtcnts yaa bende hiç yumurta ceviz fındık pekmez faln hiç bişe yemiyorum hiç birini canım istemiyor cok üzülüyorum yemek istiyorum ama içimden hiç ama hiç gelmiyo😕
minikkusummm ilkgozagrimhavinim haslanmisindan tiksindim bende 😟 ama menemende yada omlet olarak yiyorum
ilkgozagrimhavinim minikkusummm onlarıda yiyemiyorum öyle iştahla.. Bu kadar değerli bi besin neden bu kadar kötü kokar ya🤦🏼♀️
Asdf1233 ilkgozagrimhavinim canım yumurtayı haşla dereotu maydanoz taze soğan doğra içine baharat kat birazda limon sık o şekil koku falan olmıyo hemde çok lezzetli rahatlıkla yersin o şekilde
Sdtcnts ilkgozagrimhavinim yani onu bilemiyorum ama benim de geriden geliyor bana döllenme zamanı ile ilgili sonuçta onlar adet tarihini baz alıyor döllenmeyi tam bilmedikleri için
Meltem-can ilkgozagrimhavinim yumurtanın içine maydanoz ve peynir koy bu şekilde çırparak zeytin yağında pişirmeyi deneyebilirsin. Koku olmuyor. Ben genelde bu şekilde tüketiyorum. Az da baharat koyabilirsin sevdiklerinden. Yumurta önemli, yemeğe gayret edersen bebeğe faydası çok. 🌻
ilkgozagrimhavinim Eccem12 peynirinde her türlüsünü yiyorum şükür. Ama doktorum yumurta mutlaka deyince baskı hissettim..
Mltm07 ilkgozagrimhavinim et tüketemiyorsan nohut fasulye yemeği etin yerine geçebilecek yemekler bir sürü vejetaryan var gayet sağlıklıymış çocukları ette olan başka yemeklerdede var kasma bu kadar
Umudayolculuk36 ilkgozagrimhavinim bilmiyorum doktor herhangi birşey söylemiyor daha 17.haftayım iyidir inşallah 😭
asyahumam ilkgozagrimhavinim valla ben başta her gün iki tane haşlanmış yumurta yerdim süt içerdim sürekli ama şimdi sıcaklardan aşırı kokuyor yemiyorum artık ne yalan söyleyim midem kaldirmiyor 36 hafta oldum zaten almıştır alacagini diyorum. İki güne bir yağda yumurta pişiriyorum sadece o kadar 🙄
ilkgozagrimhavinim asyahumam oh maşallah sizin bebiş artık doğmak üzere ne kalmış ki şurda🐣 siz kasmasanızda olur. Ben daha 22 haftadayım
Gamzemirenver asyahumam ay bende sizin gibiyim iki güne bir tüketmeye çalışıyorum yumurtayı. Sıcaktan yenmiyor ama et yoğurt süt mutlaka tüketiyorum aksatmiyorum bende 36 dayım.
balllkabagimm ilkgozagrimhavinim maydanoz dereotu kaşar karıştırıp omlet yapınca diğer kokular da baskınlaşıyor azalıyor kokusu sıcak sıcak yiyip hemen tabağını suya koymak lazım önümüzde kalınca kahvaltı boyu aşırı kokuyor
ilkgozagrimhavinim balllkabagimm evet tabağı değiştirmediğinde işkenceye dönüyor kahvaltı. Bunu denicemm teşekkür ederim🙏🏻
iremem ilkgozagrimhavinim ben hamile kaldığım ilk gün tiksindim ve 9 aylık hamileyim hala yemedim onun yerine et balık tabuk tüketip ordan protein almaya çalıştım uzun bir sürede yiyemicek gibiyim🤦🏼♀️
ilkgozagrimhavinim iremem kuzum ben et balık vs onlarıda yiyemiyorum sorun orda.. Balık yerine yağını verdi doktorum