ctakkk 19+5 ten bildiriyorum.. taşınma durumum olduğu için henüz hiçbir şey alamadım. Sonrasında büyük küçük başlamak istiyorum nasipse.. zaten şu an pek kışlık ürünler yok piyasada 😇 ileri derecede kabızlık çekiyorum, bunun dışında rahatsızlığım yok 😊🤲🏼