ctakkk Ya benim çocuğum bu konuda çok çok şanssız 😄 Bizim taraftan 7. Eşimin tarafından 17. Torun..
Eşimin tarafı hele tam bir ruhsuzluk örneği.. Daha o taraftan bir iğne görmedim. Sanırım çok da görmeyebilirim..
Annem battaniye kıyafet gördüğünü alıyor şükür 😄
Ablam ve yengem den gelenler yetiyor şükür.. Beşik, araba koltuğu, elektrikli sallama zımbırtısı hatta şükür küveti bile var 😄
Ama alırken insanda değişik bir heyecan oluyor o da çok güzel yaa..
Medicana düşünüyorum ateş ölçerde abla ve yenge tavsiyesi.. Alman ürünlerine de güveniyorum. Ama Türkiyede çok modelleri satılmıyor malesef.
Mama sandalyesi çok kaba ve büyük birşey de istemiyorum. Mama sandalyesini kullanma işi bittikten sonra ortadan ayrılıp oyun için masa ve sandalye olan modeller var gördüyseniz ondan düşünüyorum. Hem hantal değil hem çok yönlü 😇
Siz?