Ozlemp ben annemle bir omur ilgilendim 50cgun oldu kaybedeli hamileligimi unuttun uykularim kacti..lakinnn annemin tek cocugu brn degildim abiler vs ilgileesi lazimcyani olmasi gereken bu…yanlis anlama kayinvalide vs seni dusunuyor virus var ortada 27 hafta hamilelikte abinlerin ilgileesi lazim..sende zor durumdasin bevekcdusse erken dogum olsa sorumlusu senin yaptiklarindir..aeni koruyorlar…annende abinle gidiversin bu sefer degilmi..tek cocuk sen degilsin..bi can var icinde olmasi gerekeni soylemis esinin ailesi..kirilcan diye esin bisey dememis…kii seni cok oyi anliyorum
Annem icin nelercyaptim komseye emanet etmedim.
Ama digerleride cocuklariydi onlara bile guvenmedim evlenmedim…dusunmuyordum evlilikte taki esim karsima cikana dek..esinin ailesi ile kotu olma