ezojuk aynen valla ama çok kötuydum bugün biraz daha iyi oldum normal doğum almadılar sezeryan aldılar bebek sadece yan duruyor diye normal yapmadılar uğraşmak istemdi doktorlar o kadar sinir oldum ki direk sezeryan oldum hayla ağrılarım var çok şükür oğlum iyi darısı sizin başınıza inşallah bı sancidan gelir🙏🌺