ezojuk canım bnmde 32. Haftada şişmeye başladı 33. Haftada doktorum başka şehire gittiği için doktor değiştirdim . Yeni doktorum elaviti bıraktırdı . Elavit decavit neyse işte multivitamini . Ondan sonra resmen şişliğim hiç olmadı . Doktorum bunun bana iyi geldiğini söyledi . D vitamini kan ilacını hala kullanıyorum