Nuran9395 Dry35 yok ilişkiye, ztn hamile kaldgmdan beri hiç girmedik ama neden böyle blmym artk allah böyle hyrlısını görmüş demekki inş iyi geçer doktorum çok iyi bi doktor güvenyrm doktoruma amlyt konusnda
3MelekAnnesi3 Nuran9395 anladım canım benimde aynı lyle oldu cıkmadı işte 37 de almamız lazım dedi doktor suavn 32+3 üm dahada yukarı cıkmazmıa tabi allahın işi
Nuran9395 3MelekAnnesi3 blmyrm ki doktorum şuan amerikada bayramdan snra dönücek işte gtcem kntrole başka doktra gttm bşy demedi
3MelekAnnesi3 Nuran9395 anladım canım hayırlısı olsun inşallah bende cok istiyorum 38 39 da dogum yapmak ama plesanta previa da beklemek cok dogru degil 37 sonrası bebek agırlasıyor bşrdne kanama baslayabilir dedi korktum bende
Nuran9395 3MelekAnnesi3 inşallah bkler kanamam falan olmz doktorumdan başkasna güvenmyrm çnki ay sonunda, gelcek hayrlısıyla olsun inşallah saglıgı yerinde olur bnmde çocugunda