Nuran9395 canım benmde basından beri eşim dogum kanalını kapatıyordu. Riskli genelik oluyor hatta kanaması oluyor cogu kişinin ama benm hic kanamam olmadı cunku rahim agzım uzunmus bayagı. 34. Haftadan sonra ultrasonlada baktı alttan bir cihazla da baktı eşim yukarıya cıkmıs. Bazen eş yukarı cıkabiliyor ama eger cıkmazsa kesinlikle sezeryan ol cunku hem sen icin hem bebegin için risk oluyor kanama durmayabilir.