ecemsmom Bu kan ilacını hangi vakitte kullanıyorsunuz yan etki yapıyor mu size de mide bulantısı vs ?
Gizemis ecemsmom her gece yatarken içiyorum ben. Saatler önce yemek yemeyi bıraktığım için aç olarak içmiş oluyorum. Uyuduğum içinde herhangi bir yan etkisini hissetmedim cok şükür.
icedearth ecemsmom ben bir sabah bir akşam alıyorum yan etkisini hissetmedim sürekli midem bulandığı için açıkçası
ecemsmom Gizemis acaba bende mi denesem şuan aç hissediyorum mesela mide bulantısı yapmıştı sabah kullandığım da
anneyim_33 Ayseee4238 tok içiliyor mu aç karnına yazılmış bana bende içebilir miyim ki acaba tok karnına bı fikriniz varmj🌸
Busra_kr ecemsmom sabahları aç karnına kullanıyordum malesef istiğfar mide krampları gibi yan etki yapmaya başlayınca bıraktım kontrole gittiğimizde doktordan değiştirmesini rica edicem.
Gizemis ecemsmom bende bulantı yapmasın diye geceleri içiyorum uzun zamandır. Gece içip yatan da birsürü kişi vardı. Önceki postlarda okumuştum