Elifim17 mutlulugunadi_bahar bayram tatili yaklaşınca doktorların sezeryana meyili artıyor ne yazıkki. Vajina herkesin dar. Hele bir arkadasım var 2 cocuk vajinal dogurdu hala ilişkide canı yanıyor. Çarı dar dese bir nevi dicem de vajina darlıgı enteresanmış.
mutlulugunadi_bahar Elifim17 çatı darda diyebilirdi neden vajina dar dedi ki. Bayram olması benimde kafamı karıştırdı başta ama ne yapılabilir dedim doğum sonrası tekrar muayene edelim ameliyat olabilirsin dedi.
mommasBoys Elifim17 kesinlikle katılıyorum doktorum da bana vajinal kasların çok sıkı demişti ama çatım müsait olduğu için normal doğum yaptım hala da ilişkide acı yaşarım bence sen başka bir doktora daha görün canım seninki biraz sezaryene meyilli gibi geldi @mutlulugunadi_bahar
mutlulugunadi_bahar Busra228 ben çok istedim galiba ondan olmuyor. Bu da bana denk geldi. Vajina darlığı olduğu için bebek geçemez dedi.
Aslielis mutlulugunadi_bahar Benimde normal diye planlamıştık son dakkaya kadar brn suni sancı verildi ona rağman gram açılma olmadı sonrasında doktorum rahmin çok dar istesende normal yapamassın dedi suni sancıya bile hiç açılman olmadı dedi ve sezeryan oldum kuzum
mutlulugunadi_bahar Aslielis belkide bu hayırlısıdır. Gecmis olsun sizede, bebeğinizle sağlıklı bi ömrünüz olsun. Keşke önceden yapsaydım muayeneyi dedi. Asistanı çatı muayenesi ayarladı bana iyi ki de yapmış. Tek temennim bebeğime hemen süt verebilmek ve oma bakabilmek.
Aslielis mutlulugunadi_bahar Ben suni sansının acısınıda sonradan çektim ölüyorum sandım 15 gün kendime gelemedim ve o sürede çocuğum mamaya alıştığı için sütümü veremedim ama dediğim gibi benim suni sancının etkisinide sonradan görmem çok kötü oldu diğer türlü zaten 6 saat boyumca belden aşağısını hissetmediğiniz için rahatlıkla emzireliyosunuz onda sıkıntı yok yeterki bebeğiniz emmek istesin sizede sabırlı olun Allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
mutlulugunadi_bahar Aslielis çok sağ olun. Normal sancin gelse ve sonra sezeryana dönsek daha zor dedi zaten. Birde bebişim hiç sancı yapmıyor nst de çıkmıyor hiç… muhtemel banada suni sancı vereceklerdi. Teşekkür ederim size de.
gmzns mutlulugunadi_bahar çok önemli bir konu gerçekten herkeste aynı komplikasyon lar gerçekleşmeyebilir ama böyle bi durumum olsa asla riske atmazdım
mutlulugunadi_bahar gmzns aslına bakılırsa çoğu kişi de sezeryani kendi isteğiyle tercih ediyor. Ufak bile olsa riske etmek saçma olur tabiki..🙏🙏
Morika mutlulugunadi_bahar peki doktor tanı koydu mu muayne ettikten sonra? Vajinusmus türü birşey? anlamak adına bir daha konuş dilersen senin hakkın rahatlamak 🌺 risk varsa hayırlısını düşün üzülme 💛
Kiziltan Sezeryan bu kadar kötü birşey mi? Ben korkuyorum açıkçası şimdiden sezeryan olsun istiyorum. Önemli olan bebeğin sağlıklı bi şekilde dünyaya gelmesi. Bi şekilde anne toparlanıyor
Kiziltan Bence normal diye zorlamayın, demek ki diğer türlüsğ daha iyi olacak. Riske atmaya değmez zaten.
mutlulugunadi_bahar Kiziltan Bende risk olacağı için normalde ısrarcı değilim. Ikisinide yaşamadım iyi kötü diyemem sadece genel kanı normalde hızlı toparlanma oluyor deniyor. Tabi bu kişiden kişiye değişen bir şey.
mutlulugunadi_bahar Morika hayir vajinusmus gibi değil… Çünkü onda bildiğim kadarıyla ilişkiye girmekte zorlanıyor kişiler, psikolojik olarak. Benimki fiziksel bi durummuş. Bi tani da bulundu isimsel ancak tam anlamadım.
Leylosacl mutlulugunadi_bahar benim çatı kemiğim uygun değildi iki doktora muayene oldum ikiside aynı şeyi söyledi sezaryen oldum
mutlulugunadi_bahar Leylosacl geçmiş olsun. Sağlıkla büyütün bebeğinizi. Bi sıkıntı çıkmadan bende bebeğime kavuşurum inşallah.
Morika mutlulugunadi_bahar vajinusmus un türleri var, psikolojik fiziksel vs, umarım değildir tabiki, fakat normal doğum olmaz deyince tanı koymuş mu diye aklıma geldi, inşallah herşey yolunda gider, sevgiler
mutlulugunadi_bahar Morika teşekkür ederim… ayrıntılı fikrim yoktu bu konuda. Ne yazikki evvel de bu tarz muayenede olmadığım için bana ilişkideki durum da normal geliyordu… ama dar olduğunu zamanla genişleme olacağını düşündüm hep. Meğersem farklı bi şey varmış. Sağ olun.
mutlulugunadi_bahar mommasBoys belki de öyle bilemiyorum. Ancak tek dr takip etsin diye bu dr seçtik. 9 ayımız birlikte geçti. Başka doktora doğuma gidemem ki