Çatı darlığı duydum ama vajina darlığı ilk defa duyuyorum. Vajina kaslardan oluştuğu için zaten gevşeyebilen bir bölge. Bence başka bir doktorun daha görüşünü alın. Mesela geçenlerde bir doktor bana bebek aşağıda vs gibi şeyler söyledi , eski doktoruma sordum klinik olarak bebeğin aşağıda olması diye bir tanı yok dedi. Bence özellikle gebelik ve doğum konusunda birden fazla doktorun görüşü her zaman çok önemli.