Bn henüz 2 buçuk senedir yakupludayım ama hiç kötü bi yanını görmedim her şey elimin altında iki adım mesafemde resmen üstelik sessiz sakin olaysız bi yer kötüleyecek hiçbir yanını göremedim şimdiye kadar çok memnunum burda yaşamaktan bu civarda yakın ev bakıyorum o yüzden de ama işte bütçenin uycağı bi yer bulamadım öncesinde de 2 sene Esenyurt’ta oturdum oraya lanet ettim asıl