Yarendurmazz Canım bence de boşuna alma, hatta doğumun yaza geliyosa hiç düşünme bile örtmen gereken yerde illa yanında müslin ya da nohut battaniyen bulunur onları örtersin. Pusetin içinde yumusak minder de var zaten. Ben şahsen aldım ama hiç kullanmadım. Ama sen ilk çocuğum diyip heves edip alıcaksan al yine 😁