Kızlar yumurtlamanın 13. günündeyim. Bu gün kasığıma batmalar oldu zaten hiç geçmedi o kasık ağrısı , kasık ağrım belime bacağıma vuruyor çok fena 🤦🏻♀️İdrarımın kokusu değişti 😷göğüs çevremde minik minik kabarcıklar var küçük sivilce gibi ama değil. Şimdi e hamilelik belirtisi diyeceksiniz ama dün adete 3 gün kala öğleden sonra predictor early ile test yaptım negatif çıktı 🤦🏻♀️Diyorum ki adet olacaksam olsun bitsin!! Bu nedir ya😞ben adet olacağım zaman anlamam bile adet gününde alt karın ağrım olur bir gün sürer, ne bel ağrım ne kasık ağrım olur🤷♀️ Test aldım normal kaset test şu an yapmamak İçin zor duruyorum sabah idrarı ile son kez bakayım diyorum, bu saatte yapsam çıkmaz di mi? Of olsa dün erken gebelik testinde çıkardı zaten dimi😓benim gibi böyle belirtilerle kafayı sıyıranlar var mı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️