[silindi] diamond2635 Anladım canım hayırlısı olsun herkesin sınavı bir başka. ama ben artık yolunda gitmeyecek diye korkmak istemiyorum bende 1 yıl bekledim yıpratıcı bi süreç artık herşey iyi olsun hepimiz için. Bu sefer güzel olsun
Avokadoo @[silindi] hic bir sey yemeyip 1gunde 5-6 kez kustugumun ertesi gunu belirtiler kesildi aniden 1hafta oldu hic bulanmiodu bugun yine bulanio. Kanamaniz olmadikca skinti yapmayin kendinize
Ilossuzun [silindi] hayır randevunu bekle ben bile şuanda 13 haftalık olucam 2 gün sonra bazen karnım var oluyor bazen kayboluyor bazı geceler bebegi kasılma şeklinde hissediyorum bazen sanki hiç hamile değilim
[silindi] Kızlar başka bir nedenden dolayı acile geldim bebek iyimiş çok şükür hepinize teşekkür ederim