[silindi] canım 8-9. Haftalar civarıydı belirtilerim kayboldu ilk gebeliğim olduğu için normaldir vücut alıştı herhalde dedin önemsemedim 12. Haftamda kontrolüm vardı belirtiler kaybolduktan sonra hiç geri gelmedi hermeyse kontrole gittiğimde öğrendim kalbinin 8. Haftada durduğunu sonra kürtaj oldum zaten Rabbim böyle uygun görmüş umarım sende bir sıkıntı yoktur sakın ihmal etme git hemen hastaneye benin hiç kanamam lekelenmem de olmamıştı