teachervera Bugün 37+3 üm. Tansiyon problemim var. Bebeğin kilosu hep önden giderken şimdi kilo alımı azaldı. 1 haftada sadece 100 gram almış. Kilosu 2860 doğum da ya 38+5 de ya da 39+2 de. Haftasına göre az değil mi kızlar neler yapmam lazım 😞
Gizem_34 teachervera protein ağırlıklı beslenirsen bebeğin kilo alır canım ben öyle yaptım cidden baya farkını gördüm
psychologist teachervera kaşar peyniri,tahin pekmez ,karpuz,bal kaymak çok yedim haftada en az 1 kırmızı et. kilosu önde gidiyor .
Miniikanne teachervera haftasına gore normal canım ben 37 haftada gıttıgımde 2.900 gramdı ama benım bebegım onde gıdıyo bıraz hep 100 gr ondeydı yanı senınkı gayet normal oluyo o zaman kafana takma sen dahada zayıflamasın bebıs ole yada bole ana karnında alamadıysa cıkınca bol bol alır kılo 🥰
Berrinsahinn Gizem_34 tansiyon çıktıgı kan basıncı yükseliyor ve bebeğe kan akışı azalıyor ve tuzu da tamamen bırakması lazım .bu yüzden ne yersek yiyelim çok fazla etki etmiyor
Pelinbyrktrlr teachervera Benim de 34+4te 3100 gr ve 1 haftada 400gr almış ben çok karpuz tükettim bu ara ona bağlıyorum. Şimdi biraz dikkat edeceğim şeker ve karbonhidratı tamamen kestim. Çok mu şekerli şeyler yiyorsun dedi doktor hayır dedim ki yemiyorum da ama sonra aklıma karpuz geldi sanırım karpuz aldırdı. Genelde de 2 hafta öndeydi ama bu hafta pik yapmış karpuz etkisi sanırım
Biresintii teachervera yanlış ölçüle biliyor bana 2 gün ara ile iki ayrı doktor biri 3.300 diğeri 3.700 dedi hamgisi yanlış bilemiycem ama kafanıza takılmasın siz sağlıklı beslenin yeter
Miniikanne teachervera yok canım bende hafta takıp kılo boy tablosu falan bar gır bak gayet normal her bebek farklı 3 kılo ama o cocukta belkı odem cok senın bebegınde odem az o yuzden o daha agırdır yanı buda var bu acıdanda bakmak lazım
Nureda28 teachervera alır çok stres yapmayın hem kilosu kötü değil ultrasonla doğum sonrası da farklı oluyr
Kediannesi123 teachervera bizim 2300 gelişimi geriden geliyor ve pazartesi günü alınacak. Bence şuan kilosunu dert etme gayet güzel🧿
Pelinbyrktrlr teachervera Ya gerçi ben kendim 4500gr 55cm doğmuşum doktor en son şeker falan da çıkmayınca genetiğe bağladı durumu 😅 Sağlıkla doğsun kilo alır zaten doğduğunda çabucak 😊
Ozgu_momy teachervera 2500 kilo doğmuşum ben doğan büyüyor , 1.70 , 70kg ağırlığına ulaştım hiç dert etmeyin kendinize 🤍
marysmom teachervera ne yerseniz yiyin genle alakalı. Siz 3 kilo doğduysanız eşinizde 3 kilo doğduysa muhtemelen çoçuğunuzda 3 kilo doğar
rosatue teachervera kilosu tamamen normal merak etmeyin. Doktorum kilolu bebek sağlıklı bebek değil, sağlıklı doğum kilosu 3000-3200 olur dedi
Ygmr15 teachervera ben de aynı durumdayım hatta bugün bebegin hareketlerini hissetmedim gün boyu nst deydim. Serum verdiler doktor 3000 ölçtü. Renkli doppler de ise 2600 çıktı. 32. Hafta da ise 2000 çıkmıştı.
Ygmr15 teachervera ama hastanedeyken bile hissedemiyordum o yüzden suan benim icjn sadece sagligi önemli