nesrin8989 Kızlar 29+5′teyim, ben günde 3 litre su tüketiyorum fakat sürekli elim ayağım şişiyor. Ayaklarımı dikiyorum havaya öyle hemen de şişlik inmiyor. Allah aşkına çok su içmek gerçekten ödeme faydalı mı sizce? Sadece bebeklerim için suyu tüketiyorum
Tunammm nesrin8989 Ben 27 haftalık hamileyim geçen hafta tatildeydik yok böyle bir ayak şişmesi sabah uyandığımda üzerine basamıyordum çok yürüdüm orda , yüzdüm su içtim fayda etmedi eve döner dönmez tuzlu suda saatlerce ayaklarımı beklettim 2 gün sonra normale döndü çok zor yaa😪
Tugce1910 nesrin8989 bende çok tüketiyorum su ama benimde ayaklarım çok sis doktor hap verdi magnorm diye onu kullanıyorum
neslihnf- tuzlu yememeye çalıs ayaklarını suya sok ara ara hava cok sıcak ne yapsakda ödemden kurtulamıyoruz😕
milena11 nesrin8989 6 litre de içsen ödem yapmaz su içmek yanlış bilgi. 3 litre çok normal yaz ayındayız fazlasında içebilirsiniz. Tuz tüketimini arttırın çok hareketsiz kalıyorsanız buda sebep olabilir
Gulnur26 nesrin8989 suyu ayakta iciyorsan icme otur öyle ic. yemekle beraber icme en az yarım saat önce ic yada yarım saat sonra icmeye calış :) daha sonra suyu içerken agzında gezdir tükürüğünle karışsın ki beyin onun su oldugunu algılasın. Böyle yaparsak hic 3 litre suya ihtiyacımız kalmaz ama işte 😅😅
Gulnur26 nesrin8989. 😅😅 yemek yerken de mesela cok ciğneyin deniliyor ya onun sebebi de o aslında beyin algılasın diye. Mide ona göre calısıyor 😂