seyram benımde ayın 17 sinde sabah 9:53 te doğdu allah bağışlasın cok mutlu oldum adınıza ama bnm doğumum berbattı 16 sında 9. Da gittim suyum geldi o gin 16 sında zaten tüm gün sancı cektim almadı hastahne benı sonra yatısım yapıldı ilk gittimde 1,5 cmdı acıklıgm (saat 22:30) daha sonra saat 02:00 de 10 cm acıldım) ama düzenli sancım yoktu ve su bitmiş bebek gelmiyordu sunı sancı ılk kabul etmedım bekle allah bekle megersem rahim kanalım tersmiş zorlanabılırsn dedı yurtdısındasa sezeryan yapmak yerde altın bulmak kadar kıymetli yapmıyorlar sunı sancıyı kabul ettim geberdim resmen sunı sancıyla bile sancım düzensiz cıktı en az 40 ıkınmayla cıktı ama bitti şükür ağrıö cok ama sizin nasıl 2 dıkısım var bide makatta catlama