Selaaamm öncelikle belirteyim 39 haftalığız bebişimle sabah önce kasıklarımda devamlı bir ağrı vardı. Bir saattir de adet olacakmışım gibi sağ belimde bir ağrı var kalçama ve üst bacağıma vuruyor. Ara sıra rahatlıyor gibi olup devam ediyor sanki. Duş aldım geçmedi dinlendim geçmedi. Uzanıyorum yine aynı ayağa kalkıyorum yine aynı otururken yine aynı. Acaba doğum sancısı olabilir mi bu arada bebeğim de toplanıp taş gibi oluyor sonra yumuşuyor sık sık bunu yapıyor 🤦♀️ tecrübeli annelerimiz bir yardımcı olun bilgilerinizle🥰🥰