İki kızım var mide öğürme vardı kusma yoktu ilk gebelik de çok rahattım ikincide 25 haftadan sonra kasılmam başladı üçüncü şimdi erkek bulantı kusma çok kötü geçti dört aya yakın sürdü. Bulantı geçince çok rahatım hareket sıkıntım hiç yok enerjim yerinde sonuna kadar böyle gider inşallah 18 haftalık