elfmoom selam kızlar bugün çatlatma iğnesinin 12. günü idrar ve kan testim aşağıdaki gibi adet olacakmışım gibi ağrım kasık ve bel ağrılarım renksiz sıvı gibi su akıntım var. doktorum “ sevinme boşuna iğneden dolayı düşecek ” dedi ve çok üzüldüm.Çatlatma iğnesinin etkisi ne zaman geçer , 12 gün testte değerim böyle olur mu? yaptıran ya da başına gelen var mı acaba ? https://resmim.net/i/3y3U6 https://resmim.net/i/3y8H8
Pelin-1 elfmoom canm umit ettirmek istemem ama bence gebesin ben 6kere igne oldum 6sinda da 12.gun cikar deger ya 1 ya en fazla 3 cikardi.. igne etkisi demek icin yuksek bi deger 2gun sonra tekrar kan ver yukseldiyse zaten gebesin inşallah gebesindir🥰
annesinin_beybisi elfmoom doktorun bence gereksiz yere olumsuz konuşmuş burda catlatma iğnesi olan kızlar hep 12. gün test yapıyor ben iğneden dolayı yükseldiğini düşünmüyorum bence hamilesin
Cyber elfmoom inşallah gönlüne göre olur ama bazen çatlatma iğnesinin etkisi 15. Güne kadar gidiyor.En güzeli 2 gün sonra kan vermen olur hem daha net görmüş olursun artış olmuşsa🙏
Cananyildiz elfmoom umutlandrmk istemem ama 12. Güne gore 24 deger fzla geldi bana inşllah vardr yani ignenin etkisi 12. Günde 34 çıkacağını zannetmyrm
elfmoom minipanda var ama çok küçük daha onda çıkmayabilir, bir de iğnedense o da pozitif sonuç verebilir yarın sabah yapayım mı?
Boncuk123 Kendini hiç strese sokma. Çoğu doktor 12/ 15 gün sonra test yapın diyor. Bence pozitifsin öyle hissediyorum.
Boncuk123 elfmoom ayrıca doktorun dediği gibi bile olsa o çift çizgiyi görebildin. Bu bile umut olabilir bence 🌸❤️❤️😉
elfmoom Pelin-1 inşallah öyledir ben de 12. gün için çok yüksek buldum 7-8 günlük falan olması lazım zaten küçük ama değer iğne etkisi için büyük geldi bana da 6-7 değerlerinde olsa belki iğne diyeceğim ama doktor da öyle dediği için çok kırıldım resmen
elfmoom Boncuk123 orası öyle tarif dahi edemem onca tedavi onca emek karşılığında bu sonucu görmek çok güzel Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah 🙏🏻❤️
Pelin-1 elfmoom Ona takilma doktorlar hep kotusunu soyler ilk olarak umitlendirmemek icin bence bebegin seninle inşallah ❤️❤️
elfmoom annesinin_beybisi inşallah öyledir kuzum ya.. 12 gün geç geldi bana da 🙏🏻 inşallah pozitiftir inşallah Rabbim yüzümüze gülmüştür ❤️❤️
elfmoom minipanda aynı markanın erkeni mi yoksa normali mi ? hoş normali var mı bilmiyorum bi bakayım hemen