Kizlar bugun 12. Haftama girmiş bulunmaktayım şukurler olsun ki🤗 7. Haftada baslayan mide bulantilarim kusmalarim şiddetli bir sekilde devam ediyor .Tavuk ,et ,sogan sarımsak ve bircok seyden nefret ettim bu surecte isimlerini bile duyunca çikartiyorum yani malesef bu sureç zorluyor beni😑Ayrica ýüzüm inanilmaz sivilcelendi yani bebek gibi cildim isilik gibi sivilce dokmeye basladi .Ama bebeğim icim mecbur katlancam umarim o iyidir🙂🙂bende durumlar bu sekilde sizlerde nasıl??