Sukranerolkaradag ben doğum yapmadım cnm ama bir tanıdığım doğum yaptığında yakın zamanda emmedi bebeği sütünün acı olduğunu söylemişler istanbula hastaneye kadar götürüp analiz ettirdiler niye içmiyo diye çünkü dediğin gibi başkasının sütünü yapışıp içiyodu tabi sizinkide aynı sebeptendir diyemem geçmiş olsun