Yenibirannee Irm_brk12 ben valla esimin eşofmanlari ve bol bol tişört giyip cikiyorum genel olarak aksamlari cikiyorum mecbur kalmadıkça cidden cok sicakk
Mom0891 Irm_brk12 canım elbise aldım lcw dan efil efil esiyor😂😂😂 şal olarak penye şal veya medine ipeği takıyorum.Pamuklu yakıyor
Yeppudaa Irm_brk12 hamilelik tişört u tayt uzun ince hırka . Genellikle akşamları dışarı çıkar akşam üstü çıkarım .çok sıcak çünkü.
momof3 Irm_brk12 Öyle yapmamanı öneririm, Allah korusun sinüzite falan çevirir ne kadar sıcak olsada.Ben elbise giyiyorum genelde bi nebze rahatlatıyor,ama maalesef yaz hamileliği zor her türlü.. 🥵
Mom789 Çıkmıyorum 😂 bu sıcakta bide o kafayı kapatıp uzun kollu ile çıkınca havale geçiririm kesin 😂🙈
Zhradc momof3 ben de tayt giyiyorum ama hamile taytı aldım lcw den çok rahat canım yok gibi baya da ince tavsiye ederim çok rahat oluyor sıkmıyor hamile taytı olduğu için
Yeppudaa momof3 valla hamilelik taytı giyiyorum .ne yapım anca o göbeğimi kavrıyor . Birde tekini giyince diğer tekini giyemiyorum dkdkdk
2melekannesi_ Irm_brk12 ya sabah erken çıkıyorum ya da akşam 6dan sonra anca o zaman sıcaklar hafiflemiş oluyor ferace ya da elbise giyiyorum içime kısa şort atlet çok havadar oluyor pamuklu şal kullanıyorum yakmıyor terletmiyor çok
[silindi] Irm_brk12 sen yine oyle yapma sicak havada da hastalik iyi olmuyor hassas donemlerdeyiz sonuçta ici gorunmeyen hos desenli yazmalar var onlari takıyorum ben boyun kismimi falaj bunaltip daraltmiyor oyle rahat ediyorm sal falan takamiyorum
momof3 Zhradc Ben de 2 hamileliğimde tayt kullandım ama yaz hamileliği olmadığı için 🙈 Bunda düşündükçe daralıyorum bacağımı dolaşım gelmiyor hep bol bol giyinesim var çok zor
Zhradc momof3 ben ilk hamileliğimde tayt giymemiştim bol kotlar giymiştim bunda da alıştım tayta daha rahat geliyor rahatsız olmuyorum hatta bir de kot aldım hamile kotu ama onu çok az kullanıyorum mecbur kalmadıkça kullanmıyorum 😂😂
Yeppudaa momof3 ona bakarsan yaz terligim var bağcıklı onunda kapayamiyorum en son bağlamadan çıktım dkdkdk 🤣😅 ne yapım artık ayaklarımı göremiyorum gobusten