minicikanne halimeeeey Herkesin aynı olcak diye bişey yok tabi. Mesela benim açılmam çok hızlı ilerledi. Kimininde çok yavaş ilerliyor.
esmerella_06 ayazmomm ayy çok kötü olmuş yaa geçmiş olsun😨 çıkmamasının sebebi bebek kanala girmemiş miydi
ayazmomm esmerella_06 Kubrah kanala girmedi devamlı yukardaydı ıkınsamda inmedi ve epidural fazla geldi bacaklarımda his kaybı oldu basamadım üzerine yoksa açılmam çok iyiydi 5 cm kadar ayakta geziyodum sancılara rağmen beni epidural mahvetti
cidolila ayazmomm hayırlı doğumların olsun inşallah 🙏 allah yardımcınız olsun bir avazda bebeklimize sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz 🥰
Kubrah ayazmomm açılman falanda çok güzel olmuş aslında ama neden böyle oldu acaba hayrlısı olsun geçmiş olsun
sezerus Merhaba doktorunuz sanırım Ertan Zan dı, epidırali siz mi istediniz doktor mu yapmak istedi acaba memnun olmadığınız bir durum oldu mu doktorla ilgili