ayazmomm rabbim bir avazda kurtarsın inş 🤲 suni sancıdan korkmayın herkesin acı eşiği tabiki de farklıdır ama normal sancıdan farkı yok sonucta evet zor Bi surec ama o an gecip bitiyor. Ben bir cm acıklık la gittim bebek kanala tamamen girdiği için dogum baslamıstı kendi sancım kesilince de suni yaptılar rahim yumusatmak için de fitil koydular en dusuk ayarda veriyoruz suniyi dediler cok sukur uc saate dogurmustum 1 cm 3 cm birden
6 oldu sonra gel catala doktor baksın dediler gittim dogurup cıktım 😀