Berlaysgl yok ya bende sadece bi kez oldu o da kasık ağrısı bile değil karnım ağrıdı çok şiddetli bi ağrıydı hatta yürümemi engelleyecek kadar 1 gün boyunca sürdü sonrasında hiç ağrım olmadı belimde arada ağrıyo hafif şekilde vurup gidiyo ama bulantı kendini çok hissettiriyo 2 saatte bi şiddetli şekilde bulantılarım oluyo ama kusamıyorum keşke kusma olsa rahatlasam diyorum da o da çok pis bir şey tabi