Mavi_- aynen benimde öyle canım aşılama yaptırdım ilaçlar kullandım clife vitaminler ovulasyon testleri falan neler neler denedim kaç dokta gittim 1 yıl boyunca sayısını unuttum. Ağustos başında uzun bi tatil planımız var geldikten sonra Eylül gibi tekrar doktora giderim dedim tamamen bıraktım kendimi nasıl olduysa gebe kalmışım hala şaşkınım😀