Merhaba kızlar dün doktor kontrolüm vardı bebeğimin gelişimi gayet iyi boyu 41 cm kilosu da 1760 gram doktor yemene dikkat et karbonhidrat beslenme çikolata meyve yeme hızlı kilo almasın normal doğum zorlaşır dedi sizin bu haftalarda bebeğinizin kilosu nasıldı kıyaslamak için sormuyorum sadece çok mu ileri onu merak ettim