elfmoom bugün çatlatma iğnesinin 12. günü artık bel kasık ağrısına mide bulantısına dayanamadım test yaptım az önceee silik çizgi çıktıı kızlar bakar mısınız lütfen @midekoruyucu lansorummmmmmm
Busra333 elfmoom çünkü sende biliyorsun ki eğer ki hamile değilsen hiçbir çizgi belirmiyor ben çok test denemiştim hamile olmadığım dönem bırak çizgiyi bom boş hiçbişey çıkmuyor ama tabimkimkan testi ve ultrason esas:)
minipanda elfmoom bence iki gün sonra tekrarla koyulaşırsa var demektir .iğne etkisi olablr umarım ondan degldir bebektir
Busdnc Hayırlı olsun canım benim ki yok denebilecek kadar azdı çizgisi suan 33 haftaligim seninki çok belirgin rabbim hayırlısını eylesin
elfmoom Busdnc Allahımm gerçekten mi Yarabbimm çok şükür tam 1 yıl sonunda onca tedaviye tam da yıl dönümümüzde çok şükür yarabbimm
Deletedmom23234 elfmoom Yaaa 🥺🥺 hayırlı olsuuunnnn🥳🥳 Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🦋
058elf elfmoom tedaviyle değildi ama korunmayı bıraktıktan bi kaç ay deneme sonrasıydı bende tam 1. yıldönümümüzde test yapmıştım hediyemiz olmuştu 🤗 şimdi 2 aylık yanımda uyuyo çok şükür Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🥰
Zzozan elfmoom gözünüz aydın canım benimde 1 yıl sonra tedaviyle olmuştu Rabbim isteyen herkese nasip etsin tez vakitte ❤️❤️
ozlmayktkrmm elfmoom bence birazcık daha bekle sürekli kan verdircek boşa stres olcaksın biraz bekle tam öğren güzel haberleri :)
elfmoom Zzozan aminn🙏🏻 inşallah test yanıltmıyordur inşallah doğrudur:) Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallahh🙏🏻🙏🏻
elfmoom Busra333 biliyorum ama 1 yıldır deniyoruz ve tedavi görüyoruz o kadar heyecanlıyım ki 🤭🤭🤭🤭 anlatamam uyuyamıyorum bile
meltemonen elfmoom uyuma zaten kalk :) artık Annesin 🤗 bende 1,5 yıl sonra gebe kalmış biri olarak senin adına da çok sevindim canım 🥰 şuan biz 13+0 ız 👶 Rabbim sağlıkla sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏