CeyOg hafta gelmek bilmeyen bir kısçe. Cuma günü suni sancı 🤕 ben kendi gelsin istiyorum artık çok yoruldum.
ozlmayktkrmm Rabiahasan25 ahahahah sağol ya 😃 beklerim ben oğlumu 28 hafta nasıl geçtiyse 10 haftada geçer Allahın izniyle 🙂
Kubra2012 Bende 39+1 sözde 3 güne gelecekti 5 gün geçti daha hala gelecek sancı maşallah var ama gelen yok su nişan açılma yok almıyolar 😩yarın kontrol var bakalm ne olacak