Merhaba kızlar bende dün 40 haftalık oldum doktor randevum vardı ve çatı muayenesinde 2 cm açıklık var demişti doktor perşembeye randevu verdi tekrardan kontrol edelim die acaba benim arada ağrılar oluyo kasık ve aşırı bel ağrısı birde bebek karnımda sertleşiyo be aşağıma aşırı baskı oluyo acaba doğum yakın mıdır ne yapmam gerek 🧐