minikprensimmm123 Sizde şafak kaç canımlar İkili sayılara ne zaman düşerim diye beklerken Rabbıme şükürler olsun 90 kaldı inşallah hepimiz hayrınan kucağımıza alırız 🤲🏻 Nasıl geçiyor arkadaşlar bende mide yanması bel ağrıları bazen Kasık ağrıları
bilnazo68o minikprensimmm123 bizde 91🌼😁 ağrılar sancılar ve iştahsızlık. Havalar çok sıcak ayılıp bayılıyoruz. Birde oğlum var peşinde günn bitiyor. Hazırlık neler yaptınız birde erken doğum m riskimiz var vaktini doldursun diye dua ediyoruz aceleci kızım 🧚♀️
Ekose9 minikprensimmm123 eveettt benim de son 90 an itibari ile 🙋🏻♀️🎉🎊mide yanması geçmiyor bende de 😲 e karın büyüyor kasık ağrısı da var dolayısıyla başka şikayetim yok çok şükür gittikçe heyecan basıyorrr
minikprensimmm123 mutluugizz Yaa cidden öyle şuan iki kişiye şafak sayıyorum eşim yurt dışına çalışmaya gitti dün inşallah gelebilirse doğuma gelecek yoksa doğumdan 1 hafta sonra vizesi bitecek o zaman gelecek hem oğlum için hem de eşim için şafak saymaya başladım🤣🤣
bilnazo68o minikprensimmm123 sürekli kasılmalarım oluyor. Adet gibi sancılanıyor 🥴 zor geçiyor biraz. Baş aşagı da duruyor . Yatmakta zor kaburgam batıyor cok acıyor sol tarafta 🥴
minikprensimmm123 Ysmmmnn Ayy senin de az kalmış 90 dan sonra hemen geçiyor mu ya bende Bi 60 a gelsem 🤣
nidaisik_2207 minikprensimmm123 Son 83 bizimde geçmez diyordum geçiyormuş sağlıkla alalım evlatlarımızı ♥️🥰
gokhande minikprensimmm123 68 gün kaldı 🙏🏻☺️ Daha dün sanki 90 gündü demiştim bize geçmiyor gibi gelse de aslında geçiyor 😍
LivaveLeyla minikprensimmm123 sooooon 88 ama sezaryen olacağım 🧿💕🙃 99dan sonra bir hızlandı sanki ağustosuda geçirdikmi daha hızlı geçer eylül gelir bu sıcaklarda hep öyle motive ediyorum kendimi ağustosu bitirdik mi gerisi kolay 🥲
minikprensimmm123 LivaveLeyla Ay bende temmuza girince temmuz da bitti diye kendimi motive ediyorum 🤣🤣