Defnemmmmmm mucizem42 yok diğer bebek canlı olduğu İçin müdahale edemiyorlar kese kendiliğinden eriyerek yok olacak dedi doktor
Ayum21 mucizem42 30 Nisan da 10+2 hamileyken boş gebelik geçirdim ve önce apar topar hastaneye yatırıldim vaginal ilaçlarla keseyi düşürdum daha sonra parça nedeni ile kürtaj oldum 3 ay oldu bunlar olalı bu ay başladım yeniden çocuk yapmaya bilmiyorum ne zaman olur
seker55 Çok moralim bozuk daha çok yeni hala uyuyamadım hep kürtajla olan postlara bakıyorum neler yazmışlar diye rabbim isteyen herkese nasip etsin şnsan etkileniyor
mucizem42 seker55 Üzülme canım inşallah bizlere de nasip eder bende sürekli okuyorum da kendimizi demoralize ediyoruz gerek yok daha ilk adet görmedim göreyim ikinci adetten sonra deneyecez ama folik sit kullaniyorum depolarım dolsun diye
dthealthy Tusami yani seni çok iyi anlıyorum ben de 18mayısta oğlumu kaybettim erken doğumla 1hafta yaşadı kalbi durdu bana doktorum 2ay sonra gebe kalabilirsin dedi ben korunmadım hiç bazıları beklemeyin diyor bazısı da bekletiyor bakalım artık nasip