mucizem42 ben varım canım hemde çok taze 😕17 Haziran da kürtaj oldum. 5. haftadaydık ama kese 4. haftadaydı herhalde hiç büyümedi haftasına göre de çok küçüktü , betam yükselmedi… valla doktorum bir adet bekle dedi ben beklemek istemiyorum dedim, peki dedi , bir hafta sonra kontrole gittiğimde konuştuk bunları , muayene etti herşey yolunda dedi. Ovulasyon ile takip yaptım bu ay çünkü ne zaman yumurtlama olacağını bilmiyordum 15-16. gün yumurtlama oldu , bu gün test yaptım negatif çıktı, bekliyorum şimdi adet olmazsam tekrar test yapıcam