BegumIscanTunc 17 gün kaldı.Bu ay sonu doğumum var.Zaman geçmiyor desemde geçiyor Ama psikolojik olarak yıprandım son haftalar.Herşey yolunda fakat hamileliğimden dolayı yaşam kalitem acayip düştü.Uykusuzluk,ağırlık,ödem ve bir bayan olarak fizikteki değişiklik kıyafet vs giyememe.Resmen bu gün ağladım.Artık doğurmak istiyorum diye.Son haftalar çok zor rabbim hepimizin yardımcısı olsun biz kadınlar çok güçlüyüz ve gerçekten özeliz 🌺