tugcemre Esranur bende 23 hazıran canım insallah bır avazda kurtuluruz tatlım bizimkide hafta sonu ögrenicez insalalh daha 12+5haftalık
Tuce989 merhaba yeni katıldım benim 18 Haziran bir aksilik olmazsa inşallah 3buçuk aylığız şuan her şey yolunda ilerliyor ve bu gün bir kızımın olacağını öğrendim çık mutluyum 👼🏻🤰🏼🤱🏼
Busrabnrby Tuce989 ya ne guzel biz 4 aylik olduk henuz cinsiyet ogrenemedik rabbim.saglikla kucagnuza almayi nasip etsin insallah 😊
Tuce989 Busrabnrby biz öğrendik iki hafta önce bir kızımız oluyor dün tam 4 ayı doldurduk doktorumuz kesin kız dedi bizde hazırlıklra ufaktan bşladık
Kevser112 Busrabnrby şuan yeni geldim kontrolden kız diyor doktor ama ayrıntılı ultrasona kadar ben kesin kızdır gözüyle bakamam size tavsiyem siz de o şekilde düşünün sonra hayal kırıklığı yaşamayın🤗
Busrabnrby Kevser112 yok canm hayal kirikligida yasamam rabbim hayirlo evlat nasip etsin o benim canm 😊