designermom güzelel olurdu belki ama bende çok beklemiştim. Elhamdülillah rabbim bana yaşattı hayırlısıyla sizinde gönlünüze göre verir. Geri dönüp baktığımda diyorum ki keşke bu kadar hayatımın merkezine koymasaydım bu düşünceleri. Dua etmeyi istemeyi bırakmak değil yediğim içtiğim o hasretti. Biraz daha rahat bırakabilseydim kendimi de etrafımdakileri de üzmeseydim dedim yani. Söylemesi kolay biliyorum ama umarım siz de muradınıza erene kadar bu süreci sıkıntısız geçirirsiniz🌸