designermom yaa inşallah dilediğin gibi olur benimde eşimin doğum günü 31 mayıstı ben 3 gün sonra öğrendim hamile olduğumu bende çok istiyordum doğum gününde söylemek ama yine negatif olur diye test yapmadım adeti bekledim adet geçince yaptım inşallah sen doğum gününde verirsin güzel haberi 🤲🏻😊