Mlk_93 ben de aynısını istediğimi söyledim, devlet benim ki ama özel doktor gibi. Çatı muayenesi yapmıyor benim doktorum zaten karşıymış. Boşa bekleyecek gibi hissediyorum ben. Senin doktorun senin için en iyi olanı bilir ama dediğim gibi ilk seçeneğin sezaryen olmasın ameliyat sonuçta