Merhaba hanımlar, bugun doktor kontrolüm vardı 37+6 haftalığız doktorum rahim aşağı inmiş bebeğin kafası da aşağıda dedi fakat bebeğin kafası kanala girmedi. İstersen cuma günü sezaryen ile alalım dedi.
ben belki kanala iner diye düşünüyorum ama eşimin dediğine göre doktor inseydi şimdiye kadar inerdi boşuna 2 hafta bekleme sezaryen yapalım demek istedi dedi ama ben inebilir diye anladım böyle birseyler karşılaşan var mı bebek kanala iner mi ?