Kubra2012 39+4 haftalık canım ben 2de hastaneye gittim 2 santim dedi eve geldim y yere çömelip kalktim squat yaptim yere oturdum kelebek oturuş u yaptım sonra sıcak duş aldim dustan sonra 1 saat yürüdüm parkta sonra eve ciktim bi yandan hurma yedim bir yandan evde yürüdüm sancim var ama duzensiz saat 10 oldu Sancilarim 5 dakikada bir gelmeye başladı gece 1 ebkadar evde çektim sonra hastaneye gectik sancılar arttı sabah 8 de doğdu kızım