reyynasy ben hamile olduğumu bilmeden tüm mutfak dolaplarının içini boşaltıp bütün dolapları silmiştim sandalyeye çıkıp birkaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim şükür bişey olmadı ama ilk doktor kontrolünde kesenin şekli biraz bozuk düşük tehlikesi var hafiften dedi progestan kullandım 1 ay kadar. Çok şükür kanamam filan olmadı ama riskim de geçti şükürler olsun 15+3 haftalık hamileyim. Ama ben de hep temizlik yapmıştım ama çok dikkat ettim kovaları eşim kaldırdı süpürgeyi eşim tuttu cam kapı silmedim ama onun için ablamız var o geldi mecbur 🤷🏼♀️