4 haftalık hamileyken bütün evin camını sildim yeri koltuğu dolaplar falan hepsini temizledim. Sonra öğrendim hamile olduğumu😌. Ve ayrıca bu haftada marketten omuzlarım kopana kadar poşet taşımam zorunda kalmıştım. Daha sonra zaten beş ay hiç bir iş yapamadım mide bulantım çok kötüydü. Yemek bile yiyemedim. Yedinci aydan sonra yine başladım. Oda temizliği dolap kıyafet kışlık ayırmaca falan. Şuan 40 haftalığız yine banyo tuvalet ev dolap sildim yıkadım. Annemlerden ayrı şehirde yaşıyorum mecburum yapmaya 🤷♀️