Yagmur_849884 en fazla dr sezaryene alır neden moralini bozmalarina izin veriyorsun ki? Kilo bu alıyoruz 74le hamile kaldım 90im.ve gece gündüz yemek yiyorum son iki aydır aile hastalıkları vs sanırım kaçış olarak daha da düştüm yemek işine bir öğünden kalkmadan diğer öğün menüsü düşünüyorum eşim alay ediyor benle tok karnına nasıl bunu düşünüyorsun diye yeme bozukluğu başladı desem yeridir ama kime ne bundan doğum yapınca aralıklı oruca başlarım egzersiz yaparım [zayiflarim] kimse için modunuzu düşürmeyin lütfen herkesin vücudu kendine has ve özel iyi niyetli bile olsa kiloya yorum yapılmaz duymayin bunlari