Guneyinannesi1 aile hekiminin 12. Haftaya kadar hamile olduğunuzu bilmesi bildirmesi lazım. Zaten biliyolarsa çok sorun değil ama sağlık ocağına düzenli gidip ayda bir kan tahlili, tansiyon ölçümü, idrar yolu enfeksiyonu ya da protein kaçağı var mı diye bi idrar vermek lazım. Hastanede virüs yükü daha fazla bence sağlık ocağında çok az kişi oluyor. Evde şeker ölçüm cihazı tansiyon nabız ölçüm cihazları varsa olctugunuzu arayıp söyleyebilirsiniz. Ama ben düzenli gidiyorum gitmenizi de öneririm. Düzenli tahlil de veriyorum sagolsun aile hekimim çok şeyimi halletti