Yaaa maşallah 🧿 ben niye öyle değilim yine her işimi gücümü kendim hallediyorum temizlik vs yürüyüş falan da yapıyorum ama çok zorluyorum kendimi bunları yapmaya yoksa çok yorgunum yani heryerim ağrıyo Özellikle ayaklarımın alti ve bacaklarım Bide daha 33+4 uz sona doğru bakalım nasıl olucak