Zehraa89 Kızlar selamm ya ben 35+1 haftalık olduk ama bütün evin işini yapıyorum hiçte zorlanmıyorum sanki hiç hamile değilmişim gibi bazen tedirgin oluyorum ne aşırı göbek var nede yorulma benim gibi olan varmı😊
bagdat Zehraa89 38+5 olduk kızımla ama hala hamile değilmişim gibi hissediyorum akşamları eşimle bahçede top oynayabilecek kadar rahatım yani 😅
Eminos123 Zehraa89 ayniyiz canim gobek var tabiki ama hareketli bi oglum var oylelikle de hareketli bi yasantim oluyor dogum temizligini de bayramdan sonraya biraktim bugun biraz bebegin esyalarini hazirladim oyle bakalim
Deletedmom_5 Zehraa89 37. Haftadan sonra buraya asırı yoruluyorum postu açarsın bak ben diyim 😁 bende öyleydim 1 saatlik yolları yürüyerek gidiyodum 37. Haftada çok ağırlaştım oturduğum yerden mutfağa gidemiyom😁
mineirem Zehraa89 13 haftalığım 9 aylık hissediyorum inaninki hiç enerjim yok hiç birşey yapasım gelmiyo mutfaktan emekli oldum zaten 😂
Tahamm47 Zehraa89 liste o benim bende 8 . Aya iki hafta oldu gireli ama çok agirlastim birden öyle oldu çok şaşırıyorum hiç halim yok bacaklarım bı tutuluyor var ya yuruyemiyorum kasiliyorum 9. Ayı düşünemiyorum 😅
Zeynepa04 Zehraa89 Yerinden kalkmayan,lardan biri benim 32 haftalık hamileyim amaa sıcak tan bı iş yapamıyorum Çarşamba annem kız kardeşim Bayram temizliği için evime gelicekler ben yemek bile yapamıyorum bı halıları yıkamaya gönderdim okadar 🙄
buiyimi Zehraa89 maşallah bebek hiç kasılmıyor mu zor iş falan yapınca 😊 benimki hemen toplanıyor 36 haftalık
Morvy Zehraa89 bende her işimi kendim yapıyorum 32+4 olduk sadece eğilip kalkmak biraz zor oluyor ve akşamları karnım sertleşiyor okadar onun dışında hiçbir şikayetim yok çok şükür
SevdaBati Zehraa89 allah bozmasın bende 35 haftamın sonuna kadar aynıydım ne mide bulantısı ne kilo butun ıslerıme kendım kosturdum ta ki bebek içimde tam donene kadar sağ leğen kemiğime yaptıgı baskı topallıyorum ağrıdan ne sağa ne sola donemıyorum 🥺 neyseki son 19 🤗 bakalım
Hafizeplt Zehraa89 bende 31+5 deyim çok şükür gayet iyiyim herşeyi yapıyorum eğl kalk bütün temizliğimç rahatça yapıyorum sadece mideden şikayetçiyim,😅
Bett_blog Zehraa89 maşAllah sana bacım çol dillendirme nazara gelme ben iki dk ayakta dursam elim ayağım boşalıyor göbek var ama hep çatlak patlak yusyuvarlak😂😂😂 sağlıklı olsun bebiş bu yeter
Esen3535 Zehraa89 günümüz aynı bende bugün 35+1 ben çok yoruluyorum eğilip kalkarken zorlanıyorum ne yiyip içiyorsun bana da söyle nasıl yapıyorsan ellerim ayaklarım şişti yürüyemiyorum bile 😑
Zehraa89 Esen3535 Esen3535 yaa Allah yardımcın olsun bitanem zordur senin için herhangi değişik birşey yemiyorum daha doğrusu çok iştahlı biri değilim acıkırsam yiyorum😊